web 2.0

۱۳۹۱ خرداد ۲۳, سه‌شنبه

سلام مردم ایران! امیر جوادی فر هستم جونمو برای آزادی از دست دادم...

 سلام "امیر جوادی فر" هستم جونمو برای آزادی از دست دادم.....
از شما هموطنان هیچ درخواستی ندارم.
فقط این که اگه مسابقات فوتبال یورو 2012 اجازه میده ی یادی از منو بقیه کشته شده ها بکنید. آها! نه ببخشید ی درخواست دیگه هم دارم:
اگه تونستید، اگر تونستید سالی یکبار در سالگرد کشتن فجیعانه من در کهریزک یادی از من بکنید.

راستی منو بقیه ی کشته شده های خرداد 88 به بعد بازی هارو داریم از بهشت میبینیم یورو امسال خیلی پیچیده شده این نشون دهندهی اینه که تیم ها چقدر پیشرفت کردند!

باور کنید ما همه شما را دوست داشتیم و داریم و خواهیم داشت

راستی درود به شرفو غیرتتون که مارو فراموش نکردید!

ممنونم بدرود تا سال دیگه برا سالگرد منو بقیه ;-) ♥

1 نظرات:

پژمان اکبرزاده گفت...

زنده باد.
گفتن از داستان بی غیرت شدن ایرانی جماعت، تمومی نداره.

ارسال یک نظر